Töö ohtliku kliendiga
Koolitusel õpetatakse ohuolukordades keeruliste klientidega paremini hakkama saama. Osalejad õpivad ohuolukordi ära tundma, neid minimeerima ja vajadusel kasutama ohtu vähendavaid taktikalisi võtteid.
Eesmärk
Koolituse tulemusel on osalejal teadmised ja oskused ohuolukorra äratundmiseks ning selle minimeerimiseks töös ohtliku kliendiga.
Sihtgrupp
Ametnikud, kelle töös on koolitusel õpetatavad oskused vajalikud.
Õpiväljundid
Koolituse läbinu:
- märkab ohtliku olukorra tekkimisele viitavat käitumist;
- leiab sobiva reageerimisviisi ohtliku olukorra tekkimisel;
- valib kliente külastades ohtu vähendavad taktikalised võtted;
- kasutab töös ohtliku kliendiga sobivaid suhtlusvõtteid.
Sisu
- Enesekaitsevahendid;
- kehakeel;
- enese positsioneerimine ruumis;
- enesekehtestamine;
- ohtlike esemete märkamine;
- stressiolukorras reageerimine;
- suhtlemine agressiivse kliendiga;
- suhtluse eskaleerumine ja ohumärgid;
- kliendi võimaliku mõttemaailma mõistmine.
Koolitusel kasutatavad õppemeetodid: loeng, arutelu, praktilised ülesanded.
Maht
8 ak/h
Kontakt
koolitus@sisekaitse.ee